piątek, 18 maja 2012

Krzysztof Miętus

Witajcie :)
Tak jak obiecałam, dzisiaj będzie notka o Krzyśku Miętusie. Hmm. w sumie jest to jedyny Krzysiek, którego lubię xD Tak, tak zdecydowanie xd .

Wspaniały, młody i strasznie utalentowany polski skoczek narciarski . Pewnie wszyscy go znamy. Przecież nie wyobrażam sobie, żeby jakikolwiek fan skoków nie wiedział kto to jest. Ja osobiście uwielbiam go także jako osobę i mam do niego szczególną słabość *.* No i te jego cudowne niebieskie oczyska...  :D Ale dość tu gadania, zapraszam do czytania ciekawostek o Krzysiu :)

Krzysztof Miętus :

*Urodził się 8 marca 1991 r. (w dzień kobiet *.*) w Zakopanem. 
*Jest z rocznika Maćka Kota. Obaj w tym roku kończą 21 lat.
*Obecnie mieszka w Dzianiszu. Jest to maluteńka wioska, niedaleko Zakopanego.
*Jest kawalerem. Chodzą plotki, że ma dziewczynę, z którą był na weselu u Stefana Huli, ale nic nie jest potwierdzone.
*Waży 55 kg i mierzy 172 cm.
*Jego hobby, poza skokami narciarskimi to motoryzacja, muzyka, piłka nożna i F1.
*Jego przydomek to Titus . :)
*Jego pierwszym trenerem był Kazimierz Długopolski.
*Pierwszy skok oddał w 2001r. 
*Pierwszy raz zadebiutował w reprezentacji w 2006 r.
*Jego pierwszy debiut w PŚ był 12 stycznia 2008 w Val di Fiemme. Zajął wówczas 44 miejsce.
*Jego rekord życiowy wynosi 210 m i ustanowił do 23 lutego, tego roku w Vikersund.
*Zdobył 3 miejsce drużynowo w MŚ Juniorów w Zakopanem w 2008r.
*Studiuje na AWF-ie w Katowicach.
*Jego ulubioną skocznią, jest Wielka Krokiew.
*Woli skakać zimą niż latem. 
*Uwielbia atmosferę w Planicy, ale i tak sądzi, że polscy kibice są najlepsi.
*Mówi, że najważniejsze osiągnięcia jeszcze przed nim.
*Ma dwóch braci, Roberta i Grzegorza. Grzegorz jest skoczkiem, natomiast Robert kiedyś również próbował swoich sił w tym  sporcie, ale po pewnym czasie zrezygnował.
*Gdy wyjeżdża brakuje mu rodziny i przyjaciół.
*Lubi jeść karpia na wigilię. :D
*Dla niego idealna dziewczyna musi być po prostu sympatyczna.
*Nie odczuwa wielkiego zainteresowania fanek jego osobą :< 
*Mówi, że gdy skacze się wśród największych sław to uczycie jest wspaniałe, tylko że jest trochę większa trema.
*Śmieje się, że w szkole nie jest prymusem, tylko po prostu średniakiem :D
*Jego idolem jest oczywiście Adam Małysz, jak również Janne Ahonen.
*W wolnym czasie lubi słuchać muzyki i grać w piłkę nożną.
*Mówi, że każda dziewczyna jest ładna. (I to mi się podoba :) )
*Nie posiada żadnego motta życiowego.
*Lubi muzykę techno i hardstyle, ale jakiegoś ulubionego zespołu nie ma.
*Jego największym marzeniem jest zdobyć medal olimpijski.
*Kocha chodzić na dyskoteki.
*Lubi oglądać komedie i czasami horrory.
*Uwielbia jeść kurczaka i spaghetti.


A teraz kombinacja z moimi ulubionymi zdjęciami Krzysia.


I filmik z jego fotkami, który dla was przygotowałam .Tylko sorki, za muzykę bo może tu trochę nie pasować, ale wzięłam to, co miałam pod ręką. :)


To o Krzyśku by było na tyle. :)
EJ, O CZYM, LUB O KIM CHCIELIBYŚCIE PRZECZYTAĆ W NASTĘPNEJ NOTCE ?

____________________________________________________________________
POZA TEMATEM:
 - MARTIN SCHMITT ROZPOCZYNA TRENINGI !. Podczas gdy większość zawodników obecnie koncentruje się przede wszystkim na ćwiczeniach siłowych i treningu atletycznym, Martin Schmitt oddaje pierwsze skoki na obiekcie w Hinterzarten.
- WIELKI MECZ GWIAZD ! Już od środy (16 maja) dostępne są bilety na szczeciński "Mecz Gwiazd", w którym wezmą udział sławni siatkarze (z Mariuszem Wlazłym na czele), siatkarki oraz kadra polskich skoczków. Spotkanie zaplanowane jest na 26 maja, godzinę 18:00. Ekipę skoczków reprezentować mają Kamil Stoch, Maciej Kot, Jakub Kot, Piotr Żyła, Krzysztof Miętus oraz Dawid Kubacki. A ja mam również pytanie do was. Wiecie, gdzie można to obejrzeć ?
- AUSTRIACY JUŻ TRENUJĄ ! Drużyna Austriaków rozpoczęła przygotowania do sezonu 2012/2013. Na zgrupowaniu odbywającym się w Biohotelu Stanglwirt w Going w Tyrolu pojawił się cały zespół z wyjątkiem Thomasa Morgensterna i Wolfganga Loitzla.

10 komentarzy:

  1. Z tą dziewczyną to mnie zaskoczyłaś ( oby to nie była prawda xD). Następną notkę chciałabym o Aleksie Zniszczole :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka też proszę następną o Olku Z. : )
    Szkoda że lubi/ kocha chodzić na dyskoteki bo ja tego nie znoszę ; (
    Ale notka świetna i to ; Mówi, że każda dziewczyna jest ładna. Świetne ! Czekam na koleją ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh to niestety tak często na te dyskoteki nie chodzi.. : D
    Heh no to jakby poznał mnie to zmieniłby zdanie na jeden temat.. : ))
    Kolejna świetna notka..: **
    Też chciałabym obejrzeć,dlatego przyłączam się do pytania.. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog;) a następna notka o Olku**;

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja wolałabym o Thomasie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Krzyśka :D fajna notka
    oby z tą dziewczyną to nie prawda była :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm. Może pisz jak najwięcej o młodych polskich skoczkach, bo mało o nich wiemy, a mają przeciez ogromny talent. Może o wicemistrzu Polski, Bartku Kłusku?

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak, Krzysiek jest łaadny chociaż Maciek Kot też jest niezły i w dodatku pochodzi z tego samego miasta co ja tj Limanowej ;D dlatego cieszę sie że miałam wczoraj okazję osobiście spotkać Krzyśka po skokach w Wiśle, dał mi autograf i chciałam by brat mi zrobił z nim zdj ale moim tel ale nie zauważyłam że zamiast opcji robienia zdj była włączona kamera i czekamy z Krzyśkiem aż zrobi to zdj a on po chwili sie zorientował że nagrywa to xD ehh szkoda tylko że włosy jak zwykle miałam paskudnie ułożone ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj sobie chłopie spokój ze skakaniem, nie potrafiłeś na zawodach w Japonii nawet wskoczyć do 20 przy tak niskiej obsadzie zawodników. Po prostu kompromitacja i wstyd. Pojechałeś sobie na wycieczkę za nasze pieniądze. Jesteś zerem i łap się innej roboty, nie będziesz dłużej żył na naszym garnuszku się

    OdpowiedzUsuń