czwartek, 31 maja 2012

Aleksander Zniszczoł

Hej . <3
Wiem, że nie było mnie tu przez prawie dwa tygodnie, ale musiałam jakoś uporządkować swoje sprawy. Zajęłam się szukaniem fajnych miejsc na LGP i rezerwowaniem biletów. No i jest !. W końcu się udało. Teraz już definitywnie jadę. Tylko jeszcze czekać na kuriera, który przywiezie tictety :DD
Jeśli ktokolwiek ma jakieś pytanie o rezerwowanie biletów, LGP, czy coś w tym stylu to jestem dostępna pod nr. gg 39334291, pod mailem klaudek@vp.pl , lub po prostu pod tą notką ^^. 
Ale już nie zanudzam was moimi sprawami . 
A więc dzisiaj będzie notka o Aleksandrze Zniszczole. Młody, utalentowany polski skoczek, jeszcze wszystko przed nim. Ale i tak jest genialny . :D 
A teraz parę ciekawostek o nim :))

*Urodził się 8 marca 1994 r. w Cieszynie.
*Jest dwukrotnym Mistrzem Świata Juniorów i zwycięzcą Letniego Pucharu Kontynentalnego w 2011 r.
*Należy do klubu Wisła Ustronianka.
*Pierwszy raz zadebiutował  w reprezentacji w 2007 r.
*Jego rekord wynosi 206,5 m. i ustanowił go 15 marca 2012 w Planicy.
*Jego najlepsza lokata w PŚ to 9 miejsce w Zakopanem. Wtedy także pierwszy raz punktował.
*Waży 57 kg.
*Lubi oglądać filmy, ale jakiegoś ulubionego gatunku nie ma.
*Interesuje się koszykówką, chociaż poza skokami nie widzi innego sportu.
*Nie ma ulubionej skoczni. Mówi, że jeżeli zawodnik jest w dobrej formie to każda skocznia jest dla niego odpowiednia.
*Bał się pierwszy raz skakać na mamucie.
*Ma dziewczynę :(
*Wzoruje się na Adamie Małyszu.
*Jego ksywka to Grzywa.
*Czasem lubi coś ugotować.
*Jego największym marzeniem jest zdobyć medal olimpijski.
*W wolnym czasie lubi grać w gry komputerowe i spotykać się ze znajomymi.
*Uczy się w szkole sportowej w Szczyrku.
*Lubi ciepło, plażę i morze.
*Uwielbia duże miasta, szczególnie Warszawę.
*Nie ma ulubionego koloru.
*Zamierza studiować na AWF-ie w Katowicach. Chciałby też iść na dietetykę.
*Lubi słuchać starszego Rock-a, ale czasem przerzuca się na muzykę współczesną.
*Jego menadżerką jest Iza Małysz :o
*Nie przepada za tańcem, ale jak trzeba to potańczy :DD
*Lubi uczyć się angielskiego i chciałby się jeszcze bardziej podszkolić w tym języku. 
*Twierdzi, że nie ma talentu do śpiewania i nie lubi tego robić .
*W tegoroczne wakacje zamierza trenować.
*Uwielbia ekstremalne warunki.
*Jego największą kontuzją był tylko wybity palec. Szczęściarz:D
*Nie ma konkretnego motto, ale mówi, że "Cały czas do przodu"
*Dobrze radzi sobie ze stresem.
*Ma iphonea 4s.
*Jednak woli skakać zimą niż latem. 
*Lubi elektronikę.
*Bardzo nie lubi skoczni fińskich.
*Nie przepada za imprezowaniem, raczej woli posiedzieć w domu z przyjaciółmi i porozmawiać.

A tutaj możecie jeszcze raz (lub kto nie oglądał to pierwszy raz) obejrzeć sobie VideoCzat z Aleksandrem Zniszczołem. Świetny był :). 

 To o Olku by było na tyle. :) Mam nadzieję,  że ciekawostki wam się podobały.

A ja jeszcze chciałam się wam pochwalić moimi nowymi autografami . :)). Wysłałam prośbę do PZN-u i otrzymałam od nich autografy naszych polskich skoczków. :D Co prawda, nie jest tego za wiele, ale zawsze coś. I najważniejsze że jest Orzeł z Wisły. :))

  Adaś <3


 Stefan Hula :)


Zdjęcie grupowe, ale jest tylko podpis Maćka Kota :<


 I znowu mój mąż <33 xD


I Justysia. Ona też zasługuje, żeby ją tu dodać :D


To dziś to wszystko .;) Jak coś, to często jestem na gg, więc śmiało piszcie . :) I zapraszam też na mojego twittera https://twitter.com/#!/ILoveSkijumping
___________________________________________________________________
POZA TEMATEM:
1. Fińskie Lahti zorganizuje Mistrzostwa Świata w narciarstwie klasycznym w 2017 roku. Taka decyzja została podjęta dziś na Kongresie FIS w południowokoreańskim Kangwonland. Oznacza to, że Zakopane po raz kolejny poniosło klęskę w staraniu się o organizację tej prestiżowej imprezy.
2. Po ciężkiej chorobie, w wieku 57 lat zmarł Edi Federer - były menedżer Adama Małysza, Andreasa Goldbergera i Thomasa Morgensterna. SPOCZYWAJ W POKOJU [*]
3. Fiński Związek Narciarski ogłosił skład kadr narodowych skoczków na nadchodzący sezon 2012/2013. Wśród członków kadr A i B zabrakło Harriego Olliego, który niedawno ogłosił powrót do aktywnego skakania.
4. W minioną sobotę nasi skoczkowie w składzie Kamil Stoch, Maciej Kot, Piotr Żyła, Krzysztof Miętus oraz Dawid Kubacki zmierzyli się z gwiazdami polskiej siatkówki w charytatywnym spotkaniu w Szczecinie. Zapraszamy do przeczytania i obejrzenia, co po meczu mieli do powiedzenia bohaterowie meczu.
 

19 komentarzy:

  1. Świetna notka..Olek jest wspaniały : *
    Zazdroszczę ci tych autografów,chyba pójdę za Twoim przykładem hehe.. ; ))

    Zapraszam na mojego bloga(nowa notka): http://iloveskijumping-izatre231.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER notka, doczekałam się : )
    Szkoda że Olek ma dziewczynę,
    jesteśmy do siebie podobni i mam taki sam telefonik jak On ! ;D
    W swoim życiu osiągnie bardzo dużo ,
    Cieszę się, że mamy tak wspaniałych i utalentowanych Skoczków.

    Czekam na kolejną notkę, hmm, może o Tomie Hilde albo o Piotrku? :)

    I zazdroszczę autografów : )
    Kurczę rozpisałam się, szkoda że Zakopane nie zorganizuje Mistrzostw Świata. No cóż ...
    Jeszcze raz ŚWIETNA NOTKA ! :)

    Zapraszam na mojego bloga: http://ski-jumping-moim-zyciem.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze jedno, Fajnego masz męża ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka! ;D
    O niektórych rzeczach o Olku nie wiedziałam.
    Co do tych rzeczy po za tematem, to szkoda Zakopanego.. ;<
    Pozdrawiam

    ~White Shadow

    OdpowiedzUsuń
  5. Olek ma dziewczynę ?
    Jezu, wszędzie co słyszę to każdy w związku a ja biedna singielka...
    A w sprawie biletów to jaki sektor wybrałaś?
    Ja to nadal nie wiem jaki wybrać.
    Pozdrawiam, bez enduu . <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się, ja też singielka i nic się nie zanosi żeby miało być inaczej xD

      Wybrałam A3. :)
      Zastanawiałam się też nad B1, ale stwierdziłam że to nie ma sensu. Bo wiesz... musisz stanąć przy barierce, żeby cokolwiek widzieć. A żeby stanąć przy barierce trzeba przyjść trzy godziny wcześniej, jak nie lepiej. ;/
      A3 i A4 są moim zdaniem najlepsze. Słyszałam że koło nich też przechodzą skoczkowie i po zakończonym konkursie przychodzą tam rozdawać autografy . :)
      Tak więc jak najbardziej polecam miejsca siedzące :D

      Usuń
  6. Ja już mam na A3 a zatrzymuje się w willi steni ;D Musze wkońcu obejrzeć ten cza ale jakoś nigdy nie mam czasu -.- A mam pytanko co do zawodników. Wiesz może co z Peerem Prevcem? Miał ten obojczyk złamany a teraz już o nim nic nie piszą :/ Ciekawe czy będzie w Wiśle..
    Pozdrawiam karolcia_169 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peterem*

      Usuń
    2. Z tego co mi wiadomo to raczej wszystko z nim w porządku, choć nie jestem pewna. Fakt, że nigdzie o nim nie piszą. Ja mam nadzieję, że będzie w Wiśle, w końcu to mój ulubiony słoweński skoczek :)

      Usuń
    3. Ja kocham wszystkich Słoweńców ;3 Ale właśnie najbardziej Petera i Robetra ;) Maciek będzie twoim mężem a Peter moim xD - tylko musi się nauczyć polskiego xd

      Usuń
  7. extra notka jak zawsze!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super jak zawsze i niezłe to o Olku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zdobyłaś autograf Morgiego? :) też bym baaardzo chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam do niego list z prośbą o autograf i wysłałam na adres podany na jego oficjalnej stronie :)
      przyszło po tygodniu :D

      Usuń
  10. No Olek niby ma dziewczynę, ale dlaczego nikt nic o niej nie słyszy? Już dawno byłoby o Tym głośno, więc to może jednak nie prawda ; )
    OBY!!

    OdpowiedzUsuń
  11. To prawda, bo Olek sam to potwierdził na czacie :)
    A u mnie, tylko prawdziwe informacje :D

    OdpowiedzUsuń
  12. może tak powiedział, żeby fanki nie zawracały mu głowy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, ale nie sądzę, żeby Olek kłamał -,-

      Usuń