sobota, 7 kwietnia 2012

Czat z Olkiem Zniszczołem i autograf od Thomasa Morgensterna

Witam <3. ;)

1.Jak większość z was wie, wczoraj od 20.30 był wideo czat z Aleksandrem Zniszczołem .
Tutaj macie zapis wczorajszego czatu .
Jak z moimi pytaniami ? . Zaakceptowali ich 6, ale jedno Olek opuścił, więc odpowiedział łącznie na 5 moich pytań .:) I tak cieszę się z takiego wyniku. ;>
Ogólnie Olek to bardzo, bardzo sympatyczny kolo. Szkoda tylko, że nie czytał pytań, bo w sumie nie można się połapać o co w tym wszystkim chodzi, jeśli pierwszy raz ogląda się ten czat. Wkurzał mnie też trochę moderator, który czasami akceptował po prostu bezsensowne pytania. Bo co to ma być za pytanie np. - Jaki masz kolor włosów ? !. Albo akceptował po kilka bardzo podobnych pytań.
 Nie wiem, naprawdę nie wiem co sprawiało, że szanowny moderator akceptował takie pytania. ;/



2. Wczoraj przeżyłam chyba najszczęśliwszy wieczór, odkąd pamiętam.
Dokładnie 9 dni temu zdecydowałam się wysłać prośbę o autograf do Gregora Schlierenzauera, Kamila Stocha i Thomasa Morgensterna. Do Kamila wysyłałam na maila. Miałam mały problem z tymi wiadomościami, przychodziły mi maile zwrotne i wysyłałam do po prostu skutku. :) Aż w końcu odpisała mi jakaś (chyba) menadżerka Kamila i powiedziała, że "Oczywiście, dostanę autograf od Kamila, tylko muszę się uzbroić w cierpliwość" .
No więc ta sytuacja już bardzo mnie zadowoliła, strasznie chciałam i nadal chce ten autograf od niego.
Więc podpis naszego najlepszego skoczka miałam już załatwiony, zostało tylko czekać na pozostałą dwójkę. Szczerze powiedziawszy nie wiązałam z nimi wielkich nadziei. Tak naprawdę to myślałam, że nie wyślą autografu do takiej dziewczyny jak ja. Dostają codziennie tysiące listów od fanów i gdzie by akurat mi wysłali  autografy ? Zwłaszcza patrząc na mojego życiowego pecha. xD
A tu niespodzianka...
Wczoraj siedzę sobie na czacie z Olkiem i zadaję pytania, a do mojego pokoju wchodzą rodzice. Mama mówi, że przyszedł do mnie jakiś list. Patrzę na kopertę : O MÓJ BOŻE AUSTRIA !. :D
Rozpakowuję, a moim oczom ukazują się dwa śliczne, oryginalnie podpisane kartki, przez THOMASA MORGENSTERNA !.
Normalnie nagle ogarnął mnie taki przypływ szczęścia... :)
Aż dwie pocztówki .
I szły tylko tydzień. ! : O Sama się zdziwiłam, że tak szybko. Do tych osób, którzy też to dostali, takie autografy szły od 2 tygodni, a do niektórych nawet około pół roku . A tu... tydzień i jest  :) Data wysłania z Austrii na pieczątce jest 03.04.2012 r. Ja wysłałam 29.03.2012 r. Bardzo, bardzo ekspresowo to podpisał :>
Mieć podpis swojego idola... nawet nie wyobrażacie sobie jakie to jest wielkie szczęście. 
Muszę kupić sobie ramkę, oprawić i powiesić na ścianie. Przecież takie coś to jest pamiątka na całe życie !:)

A tutaj parę zdjęć moich zdobyczy ! :D




 
Przepraszam za jakość, ale zdjęcia robiłam na szybkiego. :)

A może macie jeszcze jakieś adresy skoczków, do których mogłabym wysłać  ?
Piszcie. :) 


Pozdrawiam ;*

17 komentarzy:

  1. A wideo-chat był extra :)
    Do do autografów to - szczęściara
    Też zamierzam wysłać tylko muszę dowiedzieć dokładnie jak :) Może coś z tego wyjdzie
    Fajny blogg :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam na video czacie i było super
    ciesze się że to właśnie olek był na nim ale mam nadzieję
    że za niedługo będzie następny :D
    a te autografy od morgiego super też chce takie :D
    ps:Karolcia<> z zapytaj.one.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wczoraj byłam na czacie z Olkiem ;) Super blog! Dodaję do linków! Też kocham skoki narciarskie:)
    Pozdrawiam!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogą pocztową niestety nie mam... szkoda;(
    Byłam wczoraj na czacie, było swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zamierzam wysłać do Morgiego ale i jeszcze do Simona Ammanna, zobaczymy czy dostanę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wysłałam do Morgiego i mam nadzieję że JESZCZE mi nie odpisał...ale zaczynam się martwić xD bo to już prawie 2 tyg ;<
    rozumiem Cię...Thomas jest moim wielkim idolem i marzę o autografach od niego i żeby się z nim spotkać ;D a jeszcze jakby to on osobiście odpisał na ten list! och! chyba umarłabym ze szczęścia! ale niestety to tylko marzenia, a szkoda ;<
    szczęściara z Ciebie ;*;D
    p.s. kate3 - zapytaj xD;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;*
      Nie trać nadziei .
      Tobie pewnie też odpisze :)

      Usuń
    2. chciałabym...

      Usuń
  7. on tych autografów na pewno teraz nie podpisywał, pewnie robił zapasy przed zimą. Nie sądzę żeby Morgi miał tyle czasu. Ja dostałam ten autograf w trakcie sezonu, więc to ktoś za niego odsyła.. :)
    mam takie same. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ja również wysyłam listy do skoczków, ostatnio wysłałam pierwszą serię do Morgiego, Kocha,Ammana, PZN i AZN. Dostałam już odpowiedzi od PZNu po 3 dniach i od Martina Kocha po tyg. Uczucia które są w chwili dostania takich listów są nie do opisania. Od Martina Kocha dostałam autograf imienny specjalnie dla mnie, oraz drugi zwykły.A od PZNu dostałam bardzo dużo kartek z autografami polskich skoczków. Po majówce planuję wyslac kolejne listy. Teraz mam pytanie do właścicielki bloga, o adresy do jakich skoczków narciarkich by Cię interesowały? Może mogłabym pomóc:) Bardzo ciekawego bloga masz, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na serio, mogłabyś mi podać. ? :D
      Interesuje mnie najbardziej, jak wysłałaś do PZNu? Kurcze, no szczęściara z ciebie. Ja najbardziej chciałabym autografy wszystkich naszych zawodników. :D Marzenie... ale marzenia się spełniają. Zresztą, przekonałam się o tym otrzymując autografy od mojego idola - Thomasa Morgensterna.
      Jeśli mogłabyś to odezwij się proszę na mój numer gg 39334291. To dla mnie bardzo ważne. :)
      Jeszcze raz dzięki .: *
      Pozdrawiam . :)

      Usuń
  9. hej, a mogę wiedzieć skąd wziełaś maile do skoczków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do zagranicznych nie pisałam na maile :)
      a e-mail Kamila podany jest na jego oficjalnej stronie :D

      Usuń
  10. Witaj ; ) mam prośbę mogłabyś mi wysłać adres Thomasa Morgensterna ? i jak masz to jakieś inne ? ;) bardzo mi na tym zależy . i jak bys miała e-mail kamila to Podasz ? ; p To dla mnie ważne ; ) Proszę odpisz na nr gg. 42761168

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!
    Taaa, znam to uczucie ;D Sama dostałam autograf od mojego idola - Tom Hilde ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podał by mi ktoś adres Morgiego bo znaleźć nigdzie nie mogę ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! I zapraszam do mnie :)
    http://zakochana-w-skokach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń