piątek, 30 marca 2012

Najlepsze teksty Piotra Żyły

Witam . : ) 
Dziś będzie notka o Piotrze Żyle, a dokładniej jego tekstach i powiedzonkach . Nazywają go mistrzem wywiadów. Każdego potrafi rozbawić. Oto cały on . : D I pomyśleć, że wszystko zaczęło się od jednej, małej flaszki .  :)
Oto teraz jego najlepsze teksty i do tego filmiki :D

1. "Chyba mu flaszkę postawię."
 21.01.2012 r. - Zakopane





2. "No w sumie to w szoku byłem, jak leciałem no i tak trochę orientacje straciłem, bo mi się linie pomyliły. Potem nie wiedziałem, czy mam lądować telemarkiem, potem sobie myślę nie, jednak nie, no i tak potem się szybko zbliżyłem na ten spad, no i na plecach wylądowałem" i "Nie w sumie jestem zadowolony bo to był mój pierwszy upadek na mamucie, także jest fajnie."
19.02 2012 r. -Obelstorf
                                                                               3:03



3.  "Wyleciałem z progu i sobie myślę, że nic z tego nie będzie, miałem takie wrażenie, że ktoś mnie za dupę złapał, narty podeszły, ale przyjemnie się leciało. Patrzę sobie, a tam ostatnia czerwona linia się zbliża, rzuciło mnie"
27.02.2012 r. - Vikersund .  Po ustanowieniu nowego rekordu Polski :D



4. "Dupa na buty, garbik i fajeczka"
11.03.2012 r. - Oslo 



5.  "Dzisiaj wypiję sobie dwa piwka i na jutro będę jak nówka, zamierzam walczyć!" 
17.03.2012 r. - Planica



I mam jeszcze dla was zapis czata z Piotrem Żyłą, który odbywał się na skijumping.pl
Kibice zadawali pytania, moderator wybierał tylko nieliczne, a Piotrek na nie odpowiadał :D 
                                           A tak na marginesie -  11:45 - Moje pytanie ;D 
                                           Sama się zdziwiłam, że moderator je zaakceptował. :)
                                           Można powiedzieć, że to prawdziwe szczęście :]


 A tak to by było na tyle.  :)
Jak znacie jeszcze jego jakiś fajny tekst to piszcie w komentarzach :]
Pozdrawiam , Klaudia ;*

6 komentarzy:

  1. super dodane nagrania
    z flaszką i z innymi są super
    haha chyba ci flaszkę postawię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh te jego teksty... mojego pytania chyba tam nie ma, ale fakt, faktem ze próbowałam;(
    Bardzo ciekawa notka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaaa.. ^^ tak te teksty są najlepsze.
    I wszystko zaczęło się w Zakopanem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym tu dodała jeszcze wywiad z Planicy, z SUPER NORWESKĄ CZAPKĄ Piotrka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taa, to z czapką było ekstra. ; >
    Albo to po MP, że wynik nie był najlepszy, bo się w domu pojadło. hah :D
    Ale fajna, fajna notencja. ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. Piotrek to najszczerszy zawodnik świata:) Jestem jego fanką! Extra notka :)

    OdpowiedzUsuń