piątek, 23 marca 2012

Rekordy świata w długości lotu


Cześć. :)

Szczerze powiedziawszy nie miałam żadnego pomysłu na notkę. :< Ale się zdecydowałam :) 
Dzisiaj chciałabym wam przybliżyć rekordy świata w długości lotu narciarskiego. :) Są to rekordy od 1935 roku. Tabela, którą stworzyłam prezentuje się następująco:
 Przepraszam, ale nie mogłam umieścić tabeli w całości, bo by się nie zmieściła, ale wystarczy kliknąć na zdjęcie i już macie pełny i czytelny obraz. 
Więc takie małe podsumowanie:)

Pierwszy oficjalny rekordzista- Polak - Stanisław Marusarz   
Ostatni oficjalny rekordzista- Norweg - Johan Remen Evensen
Kraj, w którym zostało osiągnięte najwięcej światowych rekordów - Norwegia
Kraje, w których osiągnięty został tylko jeden światowy rekord - USA  , Włochy ,  Jugosławia  


Mam jeszcze dla was filmik z Garmisch- Partenkirchen z 1936 r. Zobaczcie jak wtedy skakali skoczkowie.:
                                               Tak na marginesie  0:40 - Stanisław Marusarz :)



I jeszcze ostatni rekord świata Johana Remena Evensena z Vikersund 2011 . Tak dla porównania :)
Fantastyczny styl lotu, nieprawdaż.  ? :) Szkoda, że zakończył karierę. Był jednym z moich ulubionych zawodników.  Już tęsknię. :(








Na zawsze zostaniesz w historii skoków...



_________________________________________________________
POZA TEMATEM . : 

* Jutro Mistrzostwa Polski w skokach. :) Niestety mam przykrą wiadomość. Nigdzie nie będą ich transmitować!.

Dla mnie jest to po prostu niedorzeczne. Skończył się sezon i kibiców mają w dupie, tak? A najgorsze w tym wszystkim jest to, że nawet w internecie nie będzie. A ja już czekałam na te MP bardzo długo. Ehhh. co za żalostwo. Bez komentarza. Więcej informacji tu  : http://skijumping.pl/wiadomosci/14825/MP-w-Zakopanem-68-zawodnikow-i-14-druzyn-na-starcie/

* Rafał Śliż ma zamiar zakończyć karierę. Trzy punkty Pucharu Kontynentalnego to cały plon zebrany przez Rafała Śliża podczas minionej zimy. Skoczek z klubu KS Wisła Ustronianka zaliczył jeden z najgorszych sezonów w swojej karierze zastanawia się nad zakończeniem kariery.

 *Wczoraj ( 22 marca)  na skoczni HS 106 w Czajkowskim rozegrano konkurs o Puchar Rosji. Bezapelacyjne zwycięstwo odniósł Anton Kaliniczenko.

 

 

1 komentarz:

  1. Wow ;o , ale ten rekord został wyśrubowany w ciągu tych lat :)) I fajne filmiki :))

    OdpowiedzUsuń