wtorek, 20 marca 2012

Dokładnie rok temu w Planicy...



Ciekawa jestem, czy pamiętacie !. : ) 
Czy pamiętacie co wydarzyło się dokładnie rok temu, 20 marca 2011 r. ? Co ja mówię, przecież każdy prawdziwy kibic to pamięta.
Jedna z najważniejszych chwil w historii skoków.
Ostatni skok Adama Małysza. Skok po medal.
Wygrana Kamila Stocha.
Wyprzedzenie w klasyfikacji generalnej Andreasa Koflera i podium Adama Małysza.
Radość polaków.
Łzy szczęścia.
Piękne pożegnanie wielkiego mistrza.

Z tej, jakże uroczystej okazji mam dla was galerię zdjęć z tego wydarzenia, oraz filmy :) Przeżyjmy to jeszcze raz :)


Galeria zdjęć :

 



Żeby powiększyć, wystarczy kliknąć na fotki .: ) 

Nie uważacie, że to  piękny gest, ze strony Hilde i Ammanna, którzy przykleili sobie wąsa?  Sami stwierdzili bowiem, że to wyraz szacunku, do wielkiego mistrza.



Filmiki :





Fantastyczne prawda. ? :) Aż łezka się w oku kręci : )




5 komentarzy:

  1. Pamiętam to jak dziś ♥
    Płakałam wtedy jak bóbr po prostu.. takie smutne..koniec kariery, te wszystkie gesty.. Taniec Kamila, uklęknięcie Ammanna i uścisk Kranjca ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam to bardzo dokładnie
    i jest mi przykro że Adam zakończył
    karierę..nie to po prostu nie mogę więcej pisać
    płakać mi się chce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonale cię rozumiem. :)
      Ale najwspanialsze w tym wszystkim jest to, że nawet gdy odszedł mistrz, to my nadal mamy mistrza ;)

      Usuń
  3. Ammann sam wyhodował,a Hilde tylko je "podkreślił" swój delikatny zarost jak to sam powiedział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To było coś pięknego :) Starałam się nie płakać ale nie mogłam :) Chcę kiedyś pojechać do Planicy i to zobaczyć na żywo... Te piękne chwile... To było super jak wtedy żegnali Adasia:D

    OdpowiedzUsuń