niedziela, 18 marca 2012

Zakończenie sezonu w Planicy.

Witajcie !. : )

Wiem, jakże skromny jest teraz mój blog. xD. Ale obiecuję nad jego wyglądem popracować w najbliższym wolnym czasie. 

Blog ten założyłam dlatego, żeby przez ten czas, gdy nie będzie skoków, nie tęskniło się wam za nimi. Postaram się pisać ciekawe notki i dodawać je minimum raz w tygodniu. :) Ale przejdźmy już do rzeczy. ...


PODSUMOWANIE SEZONU. :


* Finałowe zawody Pucharu Świata w Planicy wygrał Martin Koch, drugi był Simon Ammann, a trzeci Robert Kranjec. Druga seria konkursu została odwołana z powodu zbyt silnego wiatru.

 


* Pierwsze miejsce w Pucharze Świata zajął Anders Bardal (1325 punktów), który 18 lat po swoim rodaku Espenie Bredesenie odebrał w Planicy Kryształową Kulę. Drugie miejsce przypadło Gregorowi Schlierenzauerowi, a trzecie Andreasowi Koflerowi. Kamil Stoch zakończył sezon na piątym miejscu gromadząc 1078 punktów.
 


*  Małą Kryształową Kulę za loty zdobył Robert Kranjec, Mistrz Świata w lotach z Vikersund wyprzedził Martina Kocha i Simona Ammanna. Wysokie, szóste miejsce zajął Kamil Stoch.


 

*Puchar Narodów po raz kolejny trafił do Austriaków. Podopieczni Alexandra Pointnera wyprzedzili Norwegów i Niemców. Polacy zostali sklasyfikowani na szóstej pozycji.







KLASYFIKACJA GENERALNA PŚ ( i moje opinie, na temat każdego zawodnika).

1. Anders Bardal - znakomity sezon tego zawodnika. Norwegowie, zaraz  poza Polską są moją ulubioną drużyną,  a norweskich skoczków traktuje jak swoich. Dlatego jest to dla mnie wielka radość patrząc, jak mój idol odbiera z rąk prezydenta Słowenii Kryształową Kulę. Jestem pełna podziwu. Życzę mu podobnych sukcesów w przyszłym roku. :)

2. Gregor Schlierenzauer- również się cieszę z podium Gregora. Wiele osób za nim nie przepada, ale ja uważam inaczej. W moich oczach jest świetnym, młodym i utalentowanym zawodnikiem, który jeszcze na długo zagości w PŚ. 

3. Andreas Kofler- no w końcu udało mu się wskoczyć na to upragnione podium. Wszyscy pamiętamy, jak rok temu w ostatnim konkursie, dokładnie 19 marca 2011 r. przegonił go w klasyfikacji Adam Małysz, który zajął wówczas 3 miejsce. :) Widziałam radość w jego oczach, ale też wydaje mi się, że chciał czegoś więcej. Że ta koszulka lidera z początku sezonu bardziej mu się spodobała, niż brązowy medal.

4. Daiki Ito- przyznam się szczerze, że trochę w końcówce tego sezonu zaczął mnie pożądnie denerwować tym ciągłym wygrywaniem :D Ale okej . : ) Dawno Japończycy nie mieli takiego dobrego zawodnika.

5. Kamil Stoch- wiele osób liczyło u niego na podium. Ja jednak się bardzo cieszę, że wylądował na tym wspaniałym 5 miejscu. Jest bardzo mocny, co udowodnił nam już nie raz. Mam nadzieję, że utrzyma tą formę do przyszłego sezonu. Kamil, jesteś wielki !. :)

6. Richard Freitag- powiem, że nawet się cieszę, że wyprzedził Morgensterna. Należy mu się :) Jest młodym zawodnikiem, który ma ten sezon po prostu znakomity. !. Imponuje mi jego talent.

7. Thomas Morgenstern- ten sezon ma wyjątkowo słabiutki. W zeszłym roku był zdecydowanym liderem. W tym coś się stało z jego skokami, choć styl, którym dysponuje jest na prawdę imponujący.

8. Severin Freund- dobry sezon. Jest mocnym zawodnikiem. W przyszłym roku może pokrzyżować plany wielu skoczkom. 

9. Robert Kranjec- wspaniały lotnik, genialny zawodnik, aktualny Mistrz Świata w Lotach.. Jest to jego najlepszy sezon w karierze, wcześniejszy zakończył na 10 miejscu. Podziwiam go, bardzo go podziwiam. Odwalił kupę dobrej roboty.

10. Roman Koudelka- ten sezon, jest także jego najlepszym w karierze. Jak zauważyliśmy, ma ciekawy styl lotu. W przyszłym sezonie może być na prawdę dobry i osiągać porządne sukcesy.






To by było na tyle. ;) 
Nie zapominajcie, że w przyszłym tygodniu Mistrzostwa Polski. !  ; )


Będziecie oglądać ? :D

8 komentarzy:

  1. Fajny blog. Mam cichą nadzieję , że Stoch w następnym sezonie sięgnie po KK.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ; ]
    masz talent :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog, będę zaglądać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog. Świetnie opisałaś skoczków :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Odwiedzać będę na pewno ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog mi się bardzo
    podoba jest bardzo interesujący i fajny :D

    OdpowiedzUsuń